Wednesday 6 January 2010

Nota Satu Nama


Assalamualaikum.

Dan lagi, saya mulakan blog baru.

InsyaAllah blog ini, adalah nota-nota hidup yang tercatat, dan tercoret untuk dikongsikan bersama dalam tema umum.

Ini adalah blog santai saya; dimana saya yang kadang-kadang melihat dunia dengan persepsi dan pandangan yang berbeza; lalu saya kongsikan.
Saya tidak meletakkan tema tetap, tetapi insyaAllah meski dunia terlihatkan berbeza, saya meletakkan nilai Islam dan Iman itu sebagai neraca.

Nama saya Muhammad Iqbal A Ghani, ketika blog ini siap dan post pertama ditulis; saya adalah pelajar tahun kedua, perubatan di Royal College of Surgeons in Ireland dan tengan nak exams final semester 3, tahun kedua perubatan.


dan nota cerita yang akan datang, saya tidak mengharapkan seribu mata membacanya;
cukup pada siapa yang mahu berhenti sejenak di sini mencari makna.

Blog saya yang lain:

a. blog karya - Tinta Nadim Muhammad
b. blog tarbiyah diri - Manifestasi Hamba
c. blog catatan lalu - Minds of Kaito(ii)
d. blog a-level 2008 - Minds of Kaito(i)
e. blog pertama - The Last Memories


Sampai nota akan datang,
Dr. M Iqbal A Ghani

No comments:

Post a Comment