Friday 24 December 2010

Nota Untuk Exam.

Assalamualaikum.

Sebenarnya, berlalu hari-hari membilang waktu; banyak sangat yang ingin ditulis dan dikongsi. Cuma buat masa sekarang, perkongsian itu perlu disimpan sementara.



Saya akan menjenguk peperiksaan hujung semester 'Intermediate Cycle 2' 2010.

Berikut adalah jadual peperiksaan tersebut:




Tarikh
Modul
10 Januari 2010
Renal, Genitourinary, Breast (REGUB)
12 Januari 2010
Central Nervous System & Locomotor (CNSLM)
18 Januari 2010
Heamatolymphoid & Tropical Medicine (HLTM)
20 Januari 2010
OSCE Pathology & Microbiology


Doakan saya.

Lari daripada dunia.
Yea, but will be back in more than a week.

InsyaAllah saya akan hilang daripada medium Facebook, Twitter, Yahoo! Messenger dan Skype untuk berapa tempoh daripada 17 Disember 2010 sehingga peperiksaan itu tamat.

Jika ada apa-apa keperluan untuk berhubung dengan saya, sila hubungi saya melalui e-mel: silent_1412[at]yahoo.com

Tukarkan [at] kepada @

Sekian, terima kasih.

p/s:- mungkin saya akan berkongsi beberapa tulisan sepanjang musim peperiksaan

InsyaAllah, moga bermanfaat,
Muhammad Iqbal A Ghani

Bookmark and Share

No comments:

Post a Comment