Saturday 1 January 2011

Nota 1.1.11 - Lembaran Baru

Assalamualaikum.

Selamat tinggal 2010,
dan segala yang telah datang lalu telah berlalu bersamanya.

Terima kasih. Alhamdulillah, banyak perkara yang berlaku;
dalam segala aspek hidup, yang telah membuatkan saya telah
banyak belajar. banyak telah saya membesar.

Tahun lalu;
banyak tangisan, dan cerita dengannya.
sedang senyuman saya pun, terasa lagi sakit;
lalu, alhamdulillah saya menjadi lebih kuat dan tabah.

Dan selamat datang 2011.
bahawa saya telah mengambil perjanjian;
dengan menutup semua cerita lalu, berlalu;
dan membuka lembaran baru.

insyaAllah,
lembaran baru ini -
bermula dengan satu.

menjadi hamba Allah yang lebih baik.
dan segalanya bermula daripada sini!

insyaAllah. =]

InsyaAllah, moga bermanfaat,
Muhammad Iqbal A Ghani
p/s:- tidak menulis panjang. exam hampir. tetapi isinya begitu. pekat. bermula daripada menjadi hamba Allah.

Bookmark and Share

No comments:

Post a Comment