Wednesday 22 September 2010

Terbang Melayang Pulang

InsyaAllah, seperti yang saya siulkan (baca: tweet) dalam Twitter saya yang lalu; saya akan berkongsi itinerari penerbangan pulang ke Dublin apabila menaiki penerbangan pertama. Tetapi, saya rasa tidak akan mempunyai kesempatan untuk berbuat demikian kelak.

Saya akan bertolak dari Perlis pulang ke Dublin pada 23 September 2010.
Penerbangan dari Lapangan Terbang Sultan Abdul Halim (AOR) menuju destinasi terakhir Lapangan Terbang Dublin (DUB), Ireland dengan melalui transit Kuala Lumpur International Airport (KUL) dan Frankfurt International Airport (FRA).

Maklumat penuh itinerari seperti berikut(dalam bahasa Inggeris):





From: AtorSetar, MY to: Dublin, IE Duration: 21h 30min Stops: 2
#1 Airline: Malaysia Airlines, Flight #1253
Departure: Thu, Sep 23 09:20 PM
AtorSetar, MY(AOR)
Arrival: Thu, Sep 23 10:20 PM
Kuala Lumpur, MY(KUL)
BOEING 737-400 JET

#2 Airline: Malaysia Airlines, Flight #0006
Departure: Thu, Sep 23 11:50 PM
Kuala Lumpur, MY(KUL)
Arrival: Fri, Sep 24 06:30 AM
Frankfurt, DE(FRA)
BOEING 777-200 JET

#3 Airline: Aer Lingus, Flight #0651
Departure: Fri, Sep 24 10:50 AM
Frankfurt, DE(FRA)
Arrival: Fri, Sep 24 11:50 AM
Dublin, IE(DUB)
AIRBUS INDUSTRIE A320-100/200 JET




Untuk semua yang membaca, saya pohon doa kalian supaya selamat saya sampai dan meneruskan perjuangan di Dublin itu.

Semoga perjalanan saya diberkati dan doa-doa saya sepanjang perjalanan dimakbulkan oleh Allah.

InsyaAllah, moga bermanfaat,
Muhammad Iqbal A Ghani
22 September 2010
Kangar, Perlis

Bookmark and Share

No comments:

Post a Comment